לקבלת עדכונים בתחום האנטי אייג'ינג, מבצעים והנחות מיוחדות, הרשמו עכשיו:

אנטי-אייג'ינג | המרכז הישראלי לעיכוב תהליכי הזדקנות

אנטי-אייג'ינג
שלום אורח, התחבר | משתמש חדש? הרשם לאתר
  בעגלת הקניות שלך 0 מוצרים

לקופון הנחה 10% לאתר iHERB הזינו בהזמנה את הקוד AWE3079 או הקליקו כאן ובצעו רכישה

    פרופסי 2
    דיירקט לייף גלובל
    קוקוס - אוצר של בריאות

צריכים עוד מידע?
השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים
  מתכונים טבעוניים
  סרטונים מומלצים
  מבנה העור והזדקנותו
  מהן הסיבות להזדקנות העור
  בריאות מיטבית לפי הרמב''ם
  השפעות העישון על העור
  פירות העונה
  פסיפלורה

ז'אן ברסמוף

כמה מילים מאת ז'אן ברסמוף, הבעלים והמנכ"ל של מעבדות שוורץ ודיירקט לייף גלובל:

הבחירה שלנו בשיווק מוצרי טיפוח לעור

מאז הקמתנו בשנת 1991, התבקשנו פעמים רבות לבנות אסטרטגיית שיווק סביב ליין של מוצרי טיפוח לעור. אני חייב לומר כי מאז ומעולם הופתעתי מחוסר היצירתיות שמפגינה תעשיית טיפוח העור בנושא השיווק. המתכון הנפוץ ביותר לבניית טיעון שיווקי הוא לבחור במרכיב מוכר היטב, לערבב אותו בפורמולה קיימת, ואז להמציא סיפור סביבו. נראה כי כולם משתמשים באותו סיפור על המרכיב "בעל הנס". יש 80,000 מותגי טיפוח עור ברחבי העולם, ומעט מאוד מתרחקים מהתוכנית הזו. יש דוגמאות מפורסמות רבות לכך (ולא רק בתעשיית השיווק הרשתי):

  • "פרי העל": המנגוסטין, האסאי, או צמח אקזוטי העשיר בספרות מדעית.
  • סמלי היוקרה: קוויאר, אבנים יקרות...
  • המרכיבים "המדעיים": מטבוליטים תאיים, תאי גזע...

בכל המקרים, אסטרטגיית השיווק היא זהה: המרכיב "בעל הנס" אמור למחוק את כל הסימפטומים של הזדקנות העור! ובכן, אם אתם רוצים להאמין בזה, הרגישו חופשיים. אחרי הכל, קוסמטיקה היא טובה גם עבור הנפש. זה כנראה חלק מ"החלום" המפורסם. בכל מקרה, האסטרטגיה הזו עובדת בשוק והנאום הזה מועתק בקלות אל תוך כל ארגון העוסק בשיווק רשתי, אפילו אם יש לו חולשות אסטרטגיות. אין לי שום דבר נגד אותם מרכיבים אשר מהווים חלק בלתי נפרד מן החיים שלנו. אולם, למרבה הצער, אין להם שום השפעה על העור.

יש סיבות רבות (כמו גם השפעות) להזדקנות העור: הסביבה החיצונית, מתח, קרינת השמש, רדיקלים חופשיים, צריכת קפה או טבק, וכמובן "השעון הביולוגי" הפנימי שלנו. אנחנו מדברים כאן למעשה על הזדקנות גנטית ותאית. מורכבות זו מסבירה מדוע לא ניתן להשיג השפעה אמיתית עם מרכיב אחד בודד. אני חייב לומר שמאז שהתחלנו לפתח מוצרי קוסמטיקה, לא דיברנו מעולם על אותו "מרכיב הנס". בעקרון, אנחנו אנשי מחקר ופיתוח ואולי לא באמת אנשי מכירות אמיתיים. כל הטיפולים שלנו נוצרים ומבוססים על פיזיולוגיה של התאים ולא על שיווק.

על מנת לפתח מוצר, אנחנו בוחרים תחילה בסיבה או באפקט מיוחדים עימם אנחנו מעוניינים להתמודד. לאחר מכן אנחנו מייצרים אסטרטגיה על מנת לפתור את הבעיה. הדבר בלתי אפשרי לעשייה עם מרכיב אחד. הגישה הזו בהכרח משלבת מספר מרכיבים אקטיביים, אשר יפעלו במספר רמות ועל מספר מנגנונים בבת אחת: על הרקמות, ברמת התאים, ולעתים, ברמת הגנים וה-DNA. ועוד לא הזכרנו את המרכיבים הקשורים במרקם, אשר חייבים להבטיח את הלכידות של כל הנוסחה ולספק את תחושת ה"משי" של הקרם. על מנת לעשות זאת, אנחנו לא מגבילים את עצמנו מבחינה כלכלית.

התוצאה? הפורמולות שלנו יותר יקרות מאלה של המתחרים שלנו. למרבה המזל, איננו מוציאים סכומים גבוהים על פרסומים כמו מותגים ידועים, אשר חייבים להימצא, למשל, בשדות תעופה בכל רחבי העולם. כך שבסופו של דבר המוצרים שלנו הם במחיר סביר. כמובן, אסטרטגיית השיווק שלנו היא מורכבת יותר, אבל בתמורה, המוצרים שלנו באמת עובדים, ועל כך לא ניתן להתווכח. זה הנכס הטוב ביותר שלנו, הגאווה שלנו, ובמיוחד, הפרס הגדול ביותר שלנו... כמו שרבים מכם אמרו לנו!

המוצר שלנו, LIFTING INTENSE, הוא סט של חומרים יוצאי דופן, אשר נבחרו בקפידה וכל אחד מהם נושא עימו סיפור אותנטי. אולם אף אחד מהם לבדו אינו אחראי לאפקטיביות של המוצר הנפלא הזה. השילוב הנכון של כל המרכיבים, הוא זה שיוצר את הסינרגיה המושלמת ביניהם. לסיכום, אל תאמינו לניסים שיווקיים, האמינו להיגיון.

נדבר בקרוב,

ז'אן
 

 

אנטי-אייג'ינג אודות תקנון מפת האתר צור קשר
חנות וירטואלית זו הוקמה ע"י: חנות וירטואלית